Pelaaja webmaster julkaisi viestin 01/10 15:00 MadLotto foorumilla: MadLotto TOMBOLAS SHOWCASES: muutos . Vastaa häntä MadLotto ja vaihda muiden pelaajien kanssa - sivu 3
Ilmainen Lottery! Rekisteröidy ja pelaa Free Lottery! 2 tasapeliä päivässä ja 10 000,00 euroa voittoa per tasapeli!
Se tapahtuu minulle säännöllisesti. Joko huomaat sen ja kirjoitat sen uudelleen tai et huomaa sitä, emmekä koskaan tiedä mitä tarkoitit. Se on raivostuttavaa!
On kulunut 2 päivää peräkkäin, ettei arpajaisvitriinejäni ole palautettu minulle. Onko tämä yleinen ongelma vai onko se vain minun?
Hei ohaime13! 🙋
Ilmeisesti kaikille, jotka panostivat Pelipisteet arpajaisissa 30. ja 31. lokakuuta ( MadWin , CadoVillage , QuoVerbis tai MadLotto ). Kuten on jo aiemmin tapahtunut Pelipisteet palauttamisen tai lahjojen myöntämisen kanssa, parasta on odottaa. Se on ärsyttävää, mutta hyvää. Ja 1. marraskuuta vaatii, kuten Webmaster sanoi, asiakaspalvelu ei ole täydellä nopeudella.
Hyvää viikonloppua kaikille! 🍸
Minulle ei myöskään ole palautettu Pelipisteet . Eh kyllä! Myös MadWin osa käytti hyväkseen pitkän viikonlopun! Huomenna saamme varmasti uutisia. On totta, että sen seurauksena meillä ei ollut mahdollisuutta lyödä vetoa Pelipisteet uudelleen muihin lahjoihin. Ellemme voittaisi (kaiken), mitä halusimme. Eräänlainen ryöstö 😂🍸
Muuten, teenkö sen väärin vai kun haluamme esikatsella viestejämme, tapahtuu tekninen ongelma (kirjoittamamme teksti poistetaan, kun muokkaamme)? Yllä olevasta viestistä siis puuttuu jotain.
Se on ollut 2 päivää peräkkäin, että minun arpajaisikkunoita ei palauteta. Onko se yleinen ongelma vai onko se vain minulle?
Hei ohaime13! 🙋
Ilmeisesti kaikille niille, jotka panostivat pisteitä arpajaisten näyttelyissä 30. ja 31. lokakuuta ( MadWin , CadoVillage , QuoVerbis tai MadLotto ). Kuten aikaisemmin on tapahtunut pistemäärän palauttamisen tai lahjan antamisen kanssa, on parasta tehdä odottaa. Se on ärsyttävää, mutta hyvä. Ja marraskuun 1. päivä vaatii, kuten ylläpitäjä toteaa, että asiakaspalvelu ei ole täydessä vauhdissa.
PS: Jos webmaster voisi valaista meitä. Halloween-vika, ajanmuutos tai ehkä näyttelyiden vaihtaminen tombola ilmoitti muutama viikko sitten ...? Kiitos! 🌹
Se on ollut 2 päivää peräkkäin, että minun arpajaisikkunoita ei palauteta. Onko se yleinen ongelma vai onko se vain minulle?
Hei ohaime13! 🙋
Ilmeisesti kaikille niille, jotka panostivat pisteitä arpajaisten näyttelyissä 30. ja 31. lokakuuta ( MadWin , CadoVillage , QuoVerbis tai MadLotto ). Kuten aikaisemmin on tapahtunut pistemäärän palauttamisen tai lahjan antamisen kanssa, on parasta tehdä odottaa. Se on ärsyttävää, mutta hyvä. Ja marraskuun 1. päivä vaatii, kuten ylläpitäjä toteaa, että asiakaspalvelu ei ole täydessä vauhdissa.
hyvää iltaa! milloin uusi järjestelmä alkaa? Voisin vahvistaa toisen pyynnön lahjasta, se laskee vai ei? (On aina huomattava, että voit tulla takaisin joka päivä)
🙋 Hyvää iltaa herukka!
Uudet säännökset suunniteltiin viikon alussa. Mitään horisontissa. Voit vahvistaa lahjasi normaalisti. Odota ...
hyvää iltaa! milloin uusi järjestelmä alkaa? Voisin vahvistaa toisen pyynnön lahjasta, se laskee vai ei? (On aina huomattava, että voit tulla takaisin joka päivä)