Pelaaja webmaster julkaisi viestin 13/11 14:25 MadLotto foorumilla: MadLotto Ilmoitus kaikille: asiakaspalvelu ja sinä . Vastaa häntä MadLotto ja vaihda muiden pelaajien kanssa - sivu 2
Ilmainen Lottery! Rekisteröidy ja pelaa Free Lottery! 2 tasapeliä päivässä ja 10 000,00 euroa voittoa per tasapeli!
panimme merkille ehdotuksen, jonka avulla voit poistaa viestejä, jotka eivät enää tarvitse vastausta! Yritämme saattaa sen pian käyttöön.
Tällä hetkellä meillä on vielä viiveitä vastauksena viime viikon tapahtumiin, jotka tuottivat paljon pyyntöjä. Kiitos myös kärsivällisyydestänne ja etenkään lähettämästä uusia viestejä, ellei välttämättä ole välttämätöntä!
Hyvät pelit! Verkko
Hei rakas verkko 🤪🤪
Joten mistä olet viestistäsi: Viesti lähetetty 26.11.2010 12:37:27 ??
Olen voittanut tuoksukynttilän yli kuukauden, en ole vielä saanut mitään, olen yllättynyt, koska ennen lahjoja tuli nopeasti ... kiitos, että otitte huomioon viestini
Vastaukseni on myöhässä, mutta en avannut tätä aihetta. Koska tämä kevät on usein ilmiö eikä kaikkia lahjoja, se on mielestäni tehty vähän tavarantoimittajien mukaan tai voiton arvon perusteella. Oman puolestani sain selityksen asiakaspalvelusta. Meidän on annettava todiste henkilöllisyydestämme, jonka tunnustan, en ole vielä tehnyt, ja se estää minulle lahjoja. Mutta huolimattomuuteni rangaisti minua, se on typerää, vain aika kopioida CNI: täni, minun täytyy ajatella sitä; mutta minulla on muita asioita. On hyvä viikonloppu! (ja m ....., huono sää saapuu, se sataa ensimmäistä kertaa kuukausina, totumme ikuiseen aurinkoon)
Olen voittanut tuoksukynttilän yli kuukauden, en ole vielä saanut mitään, olen yllättynyt, koska ennen lahjoja tuli nopeasti ... kiitos, että otitte huomioon viestini
Asiakaspalvelu pyrkii ilmeisesti kirjoittamaan vastauksensa kielellemme, mutta kukaan ei koskaan ole turvallinen vikasta ... Lisäksi teet virheen viestissäsi, koska sinun olisi pitänyt kirjoittaa "tehdä" eikä "tehdä" viimeisessä lauseessa! Kuten mitä, se tapahtuu kaikille!