Pelaaja webmaster julkaisi viestin 29/01 19:50 MadLotto foorumilla: MadLotto LUE ENSIMMÄINEN: Ehdotuksia, jotka auttavat sinua . Vastaa häntä MadLotto ja vaihda muiden pelaajien kanssa - sivu 3
Ilmainen Lottery! Rekisteröidy ja pelaa Free Lottery! 2 tasapeliä päivässä ja 10 000,00 euroa voittoa per tasapeli!
mamiefollette kirjoitti: Olen uusi MadWin , mutta olen jo koukussa Bonus-Motsiin. Valitettavasti minulla on ongelma, että en saa osallistumistani joka päivä pelata ja haluaisin tietää miksi? Nämä ovat ainoita pelejä, jotka sallin itselleni, joten auta minua; Kiitos!!!!!!!! hei🙋 normaalisti sinulla on 15 ilmaista peliä päivässä... jos he eivät ilmesty, ota yhteyttä asiakaspalveluun, he voivat varmasti vastata sinulle....
Olen uusi MadWin , mutta olen jo koukussa Bonus-Motsiin. Valitettavasti minulla on ongelma, että en saa osallistumistani joka päivä pelata ja haluaisin tietää miksi? Nämä ovat ainoita pelejä, jotka sallin itselleni, joten auta minua; Kiitos!!!!!!!!
melan kirjoitti: 😵😢 En ole päässyt pelaamaan perjantain jälkeen. En kuitenkaan tehnyt mitään manipulaatioita tietokoneellani: sivu jää tyhjäksi peleille. En ymmärrä. 😡 näetkö ikkunan vasemmassa yläkulmassa normaalisti 3 pientä geometristä kuviota, koska tässä tapauksessa flash-ongelma, joka sinun pitäisi ladata uudelleen (myös ilmainen)
"Pelit eivät näy etusivulla (suuri tyhjä tila sivun keskellä)" "pelin ikkunan (ponnahdusikkunan) sisältö pysyy valkoisena/mustana" => Näihin kysymyksiin: ongelma johtuu flash-laajennuksesta, jota ei ole asennettu tietokoneellesi (tai se on asennettu väärin). Ehdotus: asenna se uudelleen tai asenna uudempi versio. Pyydä asiakaspalvelua tarvittaessa selittämään sinulle manipulaatiot.
"Kun napsautan toistoa, mitään ei tapahdu / mikään ikkuna ei avaudu" => tähän kysymykseen: ongelma johtuu ponnahdusikkunasta, jonka olet asentanut (joskus tietämättäsi) tietokoneellesi. Sinun on deaktivoitava se, jotta voit pelata pelejämme. Lisäksi ponnahdusikkunoiden esto sisältyy usein "palkkeihin", kuten Google, Yahoo, MSN jne. Sinun on jälleen poistettava tämä tietty toiminto (poistamatta "palkkia").
"Tein kaikki asiakaspalvelun ehdottamat manipulaatiot, mutta se ei silti toimi" => tietojenkäsittelyn mysteerit...90 %:ssa tapauksista Internet-selaimen vaihtaminen on lopullinen ratkaisu, joka ratkaisee kaiken! Jos käytät esimerkiksi Internet Exploreria, lataa Firefox ja päinvastoin (nämä ohjelmistot ovat ilmaisia).
Älä missään tapauksessa unohda, että asiakaspalvelu voi vastata tehokkaasti vain, jos kuvailet ongelmasi mahdollisimman tarkasti!
Tietenkin, jos jotkut teistä haluavat täydentää näitä tietoja selittämällä meille, kuinka he ratkaisivat tietyt ongelmat, he ovat tervetulleita!