Sallin itseni leikata viestiäsi, joka on meille hieman ankara, mutta tiedät kuitenkin, että olemme vakavia ihmisiä!
Asiakaspalvelu tutkii tätä lahjaa, se vie vähän aikaa. Se on myös lähetys, joka on vain viikon vanha, joten se on hyvin tuore, mielestäni ei ole syytä paniikkiin. Varsinkin kun me emme toimita lahjoja kotiisi, vaan ulkopuolinen palveluntarjoaja (tässä tapauksessa Coliposte), meidän on siksi tarkistettava heiltä ongelman tarkka alkuperä.
On selvää, että jos walkman ei jostain syystä ole tavoittanut sinua, lähetämme sinulle toisen. Tämä on harvinainen ongelma, mutta kun on, usko, että löydämme aina ratkaisun.
Siihen asti ymmärrät, että hieman kärsivällisyyttä tarvitaan!
Hyvät pelit!
Verkko' hei web
En tiedä MadWin koskien erääni, jota ei vieläkään saatu. Mutta minulla oli vain hyviä uutisia! He lähettävät minulle walkmanin takaisin ensi viikon alussa. Kiitän vastauksistanne ja varmasti avustanne minua kohtaan!! Hyvää päivän loppua sinulle ja koko MadWin tiimille 🍸🍸🍸
Joka tapauksessa arvostan supernopeaa vastaustasi! Toistaiseksi kaikki paketit ovat saapuneet nopeasti, mutta suoraan sanottuna tämä alkaa huolestuttamaan. Toivotan sinulle hyvää päivän loppua ja kiitos vielä kerran vastauksestasi. 🙋
Sallin itseni leikata viestiäsi, joka on meille hieman ankara, mutta tiedät kuitenkin, että olemme vakavia ihmisiä!
Asiakaspalvelu tutkii tätä lahjaa, se vie vähän aikaa. Se on myös lähetys, joka on vain viikon vanha, joten se on hyvin tuore, mielestäni ei ole syytä paniikkiin. Varsinkin kun me emme toimita lahjoja kotiisi, vaan ulkopuolinen palveluntarjoaja (tässä tapauksessa Coliposte), meidän on siksi tarkistettava heiltä ongelman tarkka alkuperä.
On selvää, että jos walkman ei jostain syystä ole tavoittanut sinua, lähetämme sinulle toisen. Tämä on harvinainen ongelma, mutta kun on, usko, että löydämme aina ratkaisun.
Siihen asti ymmärrät, että hieman kärsivällisyyttä tarvitaan!