on totta, että kun ammut haamua sen jälkeen kun nukke on poissa, se saa meidät menettämään kan mm koska hänen hiuksensa pysyivät XD tai kun ammut haamua näen että osuin nukke on aivan vieressä haamu on haamu takana joka piilottaa sen (vaikka haamujen pitäisi olla läpinäkyviä OO) mutta ei hätää, olen top 5:ssä 😂 ja nyt on 8. päivä mutta tänään en tiedä tekeekö se sinulle, mutta voitan 2 kertaa kuukaudessa Pelipisteet pisteitä samalla pisteellä kuin eilen:(
Itse asiassa pidän todella SOS Dodosta ja Boo Hoosta, peli perustuu pelaajan reflekseihin ja kätevuuteen, ei puhtaaseen tuuriin, kuten niin monet muut pelit. On myös mukavaa, että näillä kahdella sivustolla on erilainen Pelipisteet .
Toisaalta minua ärsyttää se tapa, että nuket (mutta ei tiikerit) ilmaantuvat yhtäkkiä sen sijaan, että ne nousevat vähitellen. Tämän seurauksena laukaukset (jotka menevät läpi MadWin haamujen eivätkä Cadovillagen CadoVillage läpi) ja pommit osuivat siihen, mikä ei ollut näytöllä, kun hiiren klikkaus tehtiin.
Haluaisin kovasti, että joku selittäisi minulle syyn näihin laukauksilla ja näillä äkillisillä esiintymiseillä, jotka pilaavat tuloksen.
Minulla on myös paljon hidastumista, mikä ei helpota peliä .... Lohdutan itseäni sanomalla itselleni, etten ole ainoa! Mutta se on sääli yhä vähemmän Pelipisteet .... yhteysongelmia ... MadWin meillä on vähemmän hauskaa....
En tiedä teistä, mutta se alkaa mennä hyvin, nämä nuket, joko jo sisään tai eivät vielä ulos, yhtäkkiä näyttävät osuvan laukaukseen, joka menee kohdistetun aaveen läpi. Varsinkin kun hidastukset, jotka vaikuttavat nyt useimpiin peleihin, mutta joita ei ilmeisesti pitäisi mainita, moninkertaistavat onnettomuusriskin.