Pelaaja Cashcube12 julkaisi viestin 19/10 17:03 MadLotto foorumilla: MadLotto LAHJAN TILA: EI TARKOITETA? . Vastaa häntä MadLotto ja vaihda muiden pelaajien kanssa

Viimeinen arvonta  20 21 27 33 34 45  : voittajat: 784 

aihe:  LAHJAN TILA: EI TARKOITETA?
Cashcube12
11 
19/10/2010 17:03:21

Hei kaikki, huomasin MadWin muutama päivä sitten ja ostin paljon luottoja, joita soitin Catch A Prize .

Olin onnekas, kun löysin booty-ruudun ja valitsin paljon.

(Otin jogurtinvalmistaja LAGRANGE).

Viiden päivän kuluttua eräni odotti ja nyt se on merkitty seuraavasti: "Ei ilmoitettu"?

Voisitteko kertoa minulle, onko se normaalia, olen uusi niin täällä se on.

Ystävällisin terveisin.

prosterbob
01/11/2010 09:25:40

Identiteettivalvonnan kannalta se on järkevää. Vaikka useimmat vuokrausyritykset ovat rehellisiä säännöksille, jotkut eivät epäröi luoda haamutilejä, minkä vuoksi ne on tarkistettava. Perheessä meillä kaikilla on tili, joten sama osoite, mutta ei samoja nimiä (4 jäsentä ja 3 nimeä: sekaperhe). Vain yksi sukunimistä on hakemistossa, joten se on helposti tarkistettavissa. Muille jäsenille ei jälkeäkään olemassaolosta, jos se ei ole MadWin pyynnöstä tehty varmentaminen tietojen todenperäisyyden (henkilön todellisen olemassaolon) perustelemiseksi pyytämällä kopiota luottokortista. Tämä on todiste siitä, että tämä sivusto on vakava!
Odottavat tilat vaativat kärsivällisyyttä.
Mielestämme erittäin mukava on MadWin suhtautuminen osakepulaan: arpajaisten voitto, niin vähän Pelipisteet , palautetaan, jos varastosta tulee pula. Mutta he hyvittävät sen lahja-ikkunan arvolla, toisin sanoen lähes 10-kertaisella panoksella! Kyse ei ollut nimistä vaan veljeni nimestä, mutta jaamme lahjat, vertaamme pisteitämme perheenä,...
Olen pettynyt lahjan puuttumiseen, mutta iloinen nähdessäni Pelipisteet kasvaneen hyvin! KIITOS

zezette4211
28/10/2010 23:56:57

ei hätää Raphi, mutta ei vieläkään vastausta tällä hetkellä etkä voi edes peruuttaa tilaustasi, koska sen tuotemerkki ei tallentunut tilausta kun napsautat peruutettu

raphi62200
392 
28/10/2010 09:12:55

Hei kaikki ! 🙋

zezette4211, cashcube12, chevalier3000 tai muut, voitko kertoa meille, kun kaikki on sinulle ajan tasalla. Tämä antaa meille mahdollisuuden rauhoittaa itseämme, jos tapaus tapahtuu meille.

Kuten 2loup1 huomauttaa, Cashcuben, myymälä- tai arpajaisikkunat, peliongelmat, nykyiset tai tulevat innovaatiot... ja varmasti lomat, asiakaspalvelun vastaukset tai lahjan vahvistaminen kestää kauemmin.

Kerro meille tässä tapauksessa Miss ja Mrs järjestelmänvalvojat! Onnea myös! 🌹

Hyvää päivää kaikille ja hyviä pelejä!

calop06
611 
27/10/2010 01:32:17

Hei 🙋

Heillä on työtä CASHCUBEn kanssa 😀 Sitten joidenkin täytyy olla lomalla 🙁y):

Jos haluat odottaa, ota 🍸

Mukavaa päivää 🎤

chevalier3000
59 
27/10/2010 00:04:52

Sain tämän vastauksena asiakaspalvelusta

Tila, jota ei ole täytetty, tarkoittaa, että tämä lahja odottaa järjestelmänvalvojan vahvistusta. Lahjasi tila päivitetään heti, kun vahvistus tulee voimaan.

Pysymme käytettävänäsi.

Sydämellisesti,

MadWin joukkue

//26. syyskuuta voitetun lahjan osalta lähetin kysymyksen muutamaa päivää myöhemmin ja asiakaspalvelu vastasi minulle 2. lokakuuta. Siitä lähtien tila on aina "ei täytetty".

Ylläpitäjän pitäisi liikkua hieman :)

zezette4211
23/10/2010 12:40:12

hei Minulla on sama ongelma, mutta se on kestänyt pidempään kuin se kestää ja useissa lahjoissa voittaa tai tilata ja kun napsautat peruuta hänen brändinsä tilausta ei tallenneta ja Pelipisteet veloitetaan.
Mitä tulee asiakaspalveluun, ei vieläkään vastauksia, joten mielestäni älä odota lahjoillasi hyvää päivää.

raphi62200
392 
21/10/2010 18:45:22

Olen täysin samaa mieltä kanssanne ja kuvittelen täysin MadWin asiakaspalvelua.

Mutta kun olen uusi ja näen tämän tilan olevan normaalia, kysyn itseltäni kysymyksiä erityisesti siitä, että odotan innokkaasti vastaanottoani! 😂

Hyvää iltaa kaikille!


Täysin samaa mieltä kanssasi! Foorumi on täällä. Älä epäröi kertoa meille, jos kaikki menee hyvin lahjanne kanssa.

Hyvää iltaa! 🍸

calop06
611 
21/10/2010 00:35:57

Olen täysin samaa mieltä kanssanne ja kuvittelen täysin MadWin asiakaspalvelua.

Mutta kun olen uusi ja näen tämän tilan olevan normaalia, kysyn itseltäni kysymyksiä erityisesti siitä, että odotan innokkaasti vastaanottoani! 😂

Hyvää iltaa kaikille!


Hei 🙋

Jos ei tänään, se tulee olemaan huomenna: muistakaamme, että kärsivällisyys on viisauden pilari.

[Frédéric Mistral]

Hyvää päivää 🎤

Cashcube12
11 
20/10/2010 21:05:22

Olen täysin samaa mieltä kanssanne ja kuvittelen täysin MadWin asiakaspalvelua.

Mutta kun olen uusi ja näen tämän tilan olevan normaalia, kysyn itseltäni kysymyksiä erityisesti siitä, että odotan innokkaasti vastaanottoani! 😂

Hyvää iltaa kaikille!



DreamCentury-tuotemerkki
Ilmainen Lotto ilman velvoitetta ostaa, Free Lottery ja lahjat

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Kaikki oikeudet pidätetään