Pelaaja Cashcube12 julkaisi viestin 19/10 17:03 MadLotto foorumilla: MadLotto LAHJAN TILA: EI TARKOITETA? . Vastaa häntä MadLotto ja vaihda muiden pelaajien kanssa - sivu 2
Ilmainen Lottery! Rekisteröidy ja pelaa Free Lottery! 2 tasapeliä päivässä ja 10 000,00 euroa voittoa per tasapeli!
PS: validointiaika johtuu lähinnä siitä, että päivittäin voitettujen lahjojen kokonaismäärä validoi, tarkista, onko se vielä käytettävissä (muuten saat asiakaspalvelusta sähköpostin ja vastaavan pisteen t ') palautetaan) asiakaspalvelun tarkoituksen lisäksi vastata joka päivä tehtyjen pelaajien pyyntöihin (lahjat, tekniset ongelmat ...).
Työskentelen asiakaspalveluun ja se on sama asia. Teemme mahdollisimman paljon! 😂
Jos MadWin halusi minun henkilöllisyystodistuksen, annan sen ilman ongelmia, sillä se ei aiheuta ongelmia, koska olen rehellinen pelaaja, eikä sillä ole mitään syytä valehdella!
Ongelmana on, että asiakaspalvelu ei vastaa, mutta luulen, että heillä on paljon pyyntöjä ...
Ehkä tämä on vain tekninen ongelma?
Hyvää iltaa ja hyviä voittoja kaikille!
Hyvää iltaa!
Jos haluat vastata erilaisiin pyyntöihin, tiedä, että olen rekisteröitynyt 10 kuukautta ja en ole koskaan pyytänyt henkilökorttiani. Se ei ole järjestelmällinen. Mutta sääntöissä, jotka hyväksyit, kun rekisteröit, sivusto saattaa joutua pyytämään korttiasi. Asiakaspalvelulla on paljon pyyntöjä ja paljon työtä on varmasti, mutta se on aina ollut tehokasta ja nopeaa (puhun puolestani ja monet pelaajat ovat samaa mieltä). Ja tärkeintä on tietää, että sinun täytyy odottaa, että saat lahjasi validoitua. Asetuksessa säädetään enintään 5 viikkoa! mutta usein enintään 5–10 päivää. Olet voittanut lahjanne on hyvin vähän aikaa, joten kuten sanotte, on parempi olla kärsivällinen.
Jos MadWin halusi minun henkilöllisyystodistuksen, annan sen ilman ongelmia, sillä se ei aiheuta ongelmia, koska olen rehellinen pelaaja, eikä sillä ole mitään syytä valehdella!
Ongelmana on, että asiakaspalvelu ei vastaa, mutta luulen, että heillä on paljon pyyntöjä ...
Minulla oli vastaus asiakaspalvelusta: "Tila ei ole täytetty" on tilapäinen tila, joka tarkoittaa sitä, että lahja odottaa järjestelmänvalvojien vahvistamista. Tämä raportti päivitetään heti, kun validointi on tehokas. "
Lyhyesti sanottuna, sinun täytyy olla kärsivällinen!
Lisäksi en näe kiinnostusta lähettää hammaslääkärikorttia tietäen, että tietoni ovat hyviä ja että olen ensimmäinen kerta, kun rekisteröin MadWin , joka asettaa huonon osoitteen saadakseen MadWin LOL: lle 🤪
Lopuksi toivon, että kaikki palaa nopeasti järjestyksessä, koska kerran voitan vaatimattoman paljon jossain on tämä ongelma ja se masentaa minua me
Lisäksi en näe kiinnostusta lähettää hammaslääkärikorttia tietäen, että tietoni ovat hyviä ja että olen ensimmäinen kerta, kun rekisteröin MadWin , joka asettaa huonon osoitteen saadakseen MadWin LOL: lle 🤪
Lopuksi toivon, että kaikki palaa nopeasti järjestyksessä, koska kerran voitan vaatimattoman paljon jossain on tämä ongelma ja se masentaa minua me
Onnittelut jogurtinvalmistajalle 🙁y:), tämä tilanne on jo tapahtunut minulle. Kun olet ottanut yhteyttä asiakaspalveluun, hän pyysi minua lähettämään hänelle kopion henkilöllisyystodistuksesta ja kopion laskusta yhteystietojen tarkistamiseksi. He tarkistavat pelaajat pitääkseen sivuston vakavasti. Omasta puolestani, kun nämä asiakirjat on toimitettu, kaikki on kunnossa, eräni on validoitu ja lähetetty, ja nyt saan paljon eriä huolestuttamatta.
Niinpä, neuvon teitä, kuten sanoitte cricri04, ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, joka vastaa sinulle ja antaa sinulle menettelyn, jota ei enää tarvita.
Haluaisin lukea viestisi uudelleen ja olet jo ottanut yhteyttä serv.Clientiin, olen varma, että sinulla on jo vastaus silloin, kun se on.
No, toivotan teille hyvää jogurttia ja hyviä pelejä.