Pelaaja Cashcube12 julkaisi viestin 19/10 17:03 MadLotto foorumilla: MadLotto LAHJAN TILA: EI TARKOITETA? . Vastaa häntä MadLotto ja vaihda muiden pelaajien kanssa - sivu 2

Viimeinen arvonta  2 7 10 13 24 36  : voittajat: 612 

aihe:  LAHJAN TILA: EI TARKOITETA?
raphi62200
392 
20/10/2010 20:26:15

PS: validointiaika johtuu lähinnä siitä, että päivittäin voitettujen lahjojen kokonaismäärä validoi, tarkista, onko se vielä käytettävissä (muuten saat asiakaspalvelusta sähköpostin ja vastaavan pisteen t ') palautetaan) asiakaspalvelun tarkoituksen lisäksi vastata joka päivä tehtyjen pelaajien pyyntöihin (lahjat, tekniset ongelmat ...).

Työskentelen asiakaspalveluun ja se on sama asia. Teemme mahdollisimman paljon! 😂

raphi62200
392 
20/10/2010 20:14:50

Jos MadWin ei luota pelaajiinsa sitten ...

Jos MadWin halusi minun henkilöllisyystodistuksen, annan sen ilman ongelmia, sillä se ei aiheuta ongelmia, koska olen rehellinen pelaaja, eikä sillä ole mitään syytä valehdella!

Ongelmana on, että asiakaspalvelu ei vastaa, mutta luulen, että heillä on paljon pyyntöjä ...

Ehkä tämä on vain tekninen ongelma?

Hyvää iltaa ja hyviä voittoja kaikille!


Hyvää iltaa!

Jos haluat vastata erilaisiin pyyntöihin, tiedä, että olen rekisteröitynyt 10 kuukautta ja en ole koskaan pyytänyt henkilökorttiani. Se ei ole järjestelmällinen. Mutta sääntöissä, jotka hyväksyit, kun rekisteröit, sivusto saattaa joutua pyytämään korttiasi.
Asiakaspalvelulla on paljon pyyntöjä ja paljon työtä on varmasti, mutta se on aina ollut tehokasta ja nopeaa (puhun puolestani ja monet pelaajat ovat samaa mieltä).
Ja tärkeintä on tietää, että sinun täytyy odottaa, että saat lahjasi validoitua. Asetuksessa säädetään enintään 5 viikkoa! mutta usein enintään 5–10 päivää. Olet voittanut lahjanne on hyvin vähän aikaa, joten kuten sanotte, on parempi olla kärsivällinen.

Hyvää iltaa sinulle ja onnittelut lahjaksi! 🌹

Cashcube12
11 
20/10/2010 19:31:19

Kiitos vastauksesta!

Cashcube12
11 
20/10/2010 19:14:16

Jos MadWin ei luota pelaajiinsa sitten ...

Jos MadWin halusi minun henkilöllisyystodistuksen, annan sen ilman ongelmia, sillä se ei aiheuta ongelmia, koska olen rehellinen pelaaja, eikä sillä ole mitään syytä valehdella!

Ongelmana on, että asiakaspalvelu ei vastaa, mutta luulen, että heillä on paljon pyyntöjä ...

Ehkä tämä on vain tekninen ongelma?

Hyvää iltaa ja hyviä voittoja kaikille!

sofetjp
20/10/2010 19:12:14

Minulla oli vastaus asiakaspalvelusta:
"Tila ei ole täytetty" on tilapäinen tila, joka tarkoittaa sitä, että lahja odottaa järjestelmänvalvojien vahvistamista. Tämä raportti päivitetään heti, kun validointi on tehokas. "

Lyhyesti sanottuna, sinun täytyy olla kärsivällinen!

Cashcube12
11 
20/10/2010 17:56:22

Voi ok :)

Mutta koska olen ensimmäinen kerta, kun rekisteröin, en ymmärrä!

Lisäksi, jos se olisi auto, ymmärsin, mutta jogurtinvalmistaja ...


cricri04
329 
20/10/2010 17:28:58

Mielestäni se on osittain välttää monitilejä (useita tilejä samalle henkilölle) ja haamutilejä, mutta en ole asiantuntija tästä aiheesta!

Cashcube12
11 
20/10/2010 17:07:11

Kiitos vastauksesta.

Ja vielä ei ole vastausta ...

Lisäksi en näe kiinnostusta lähettää hammaslääkärikorttia tietäen, että tietoni ovat hyviä ja että olen ensimmäinen kerta, kun rekisteröin MadWin , joka asettaa huonon osoitteen saadakseen MadWin LOL: lle 🤪

Lopuksi toivon, että kaikki palaa nopeasti järjestyksessä, koska kerran voitan vaatimattoman paljon jossain on tämä ongelma ja se masentaa minua me

Kiitos avusta!

Cashcube12
11 
20/10/2010 17:07:10

Kiitos vastauksesta.

Ja vielä ei ole vastausta ...

Lisäksi en näe kiinnostusta lähettää hammaslääkärikorttia tietäen, että tietoni ovat hyviä ja että olen ensimmäinen kerta, kun rekisteröin MadWin , joka asettaa huonon osoitteen saadakseen MadWin LOL: lle 🤪

Lopuksi toivon, että kaikki palaa nopeasti järjestyksessä, koska kerran voitan vaatimattoman paljon jossain on tämä ongelma ja se masentaa minua me

Kiitos avusta!

lapinkausangvert
246 
20/10/2010 16:37:07

Hei Cashcube12,

Onnittelut jogurtinvalmistajalle 🙁y:), tämä tilanne on jo tapahtunut minulle. Kun olet ottanut yhteyttä asiakaspalveluun, hän pyysi minua lähettämään hänelle kopion henkilöllisyystodistuksesta ja kopion laskusta yhteystietojen tarkistamiseksi. He tarkistavat pelaajat pitääkseen sivuston vakavasti. Omasta puolestani, kun nämä asiakirjat on toimitettu, kaikki on kunnossa, eräni on validoitu ja lähetetty, ja nyt saan paljon eriä huolestuttamatta.

Niinpä, neuvon teitä, kuten sanoitte cricri04, ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, joka vastaa sinulle ja antaa sinulle menettelyn, jota ei enää tarvita.

Haluaisin lukea viestisi uudelleen ja olet jo ottanut yhteyttä serv.Clientiin, olen varma, että sinulla on jo vastaus silloin, kun se on.

No, toivotan teille hyvää jogurttia ja hyviä pelejä.



DreamCentury-tuotemerkki
Ilmainen Lotto ilman velvoitetta ostaa, Free Lottery ja lahjat

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Kaikki oikeudet pidätetään