Pelaaja calop06 julkaisi viestin 04/11 14:42 MadLotto foorumilla: MadLotto GROS BEUG ASIAKASPALVELU . Vastaa häntä MadLotto ja vaihda muiden pelaajien kanssa
Ilmainen Lottery! Rekisteröidy ja pelaa Free Lottery! 2 tasapeliä päivässä ja 10 000,00 euroa voittoa per tasapeli!
Saat vastauksen, joka on nähtävissä sivustollasi sekä henkilökohtaiseen sähköpostiosoitteeseesi 48-72 tunnin kuluessa.
Tärkeää tietoa:
DreamCentury on vuosittain kesällä suljettuna tiistaista 27.7.2010-15.8.2010. Tästä syystä emme voi vastata asiakaspalveluun osoitettuihin pyyntöihisi tai lähettää lahjojasi tänä aikana. 16.8.2010 alkaen pyyntösi käsitellään järjestyksessä ja lahjasi lähetetään erittäin nopeasti.
Muutama kuukausi sitten MadWin lähetti minulle voittavan, p-avaimen tyylin, jota en saanut. Vastaanotettuani tarkistin lähetyspäivän, joka vastasi sitä, jonka sivusto otti seurantavoittoon, mutta postitoimisto otti 20 päivää aikaa toimittaa sen minulle.
Mutta, ymmärrän sinut 2loup1, nielun ja sekin välillä, on jotain huolestuttavaa.
Annan teille nämä muutamat, jotta voisit odottaa.
😎
Re fred 🙋
Halusit tehdä panoksesi uudestaan, mutta taas näyttää siltä, että vastauksesi ei ollut sopiva joillekin täällä 😈
Ei siistiä 2loup1 edellinen viestisi... Joskus minulla on vaikeuksia ymmärtää tiettyjä reaktioita. 🙁n): Lyhyesti sanottuna netiri2212, älä huoli, saat vastauksen asiakaspalvelusta ensi viikon alussa!
Asiakaspalvelumme vastausajat ovat olleet poikkeukselliset viimeiset kolme kuukautta, minkä osoittavat kaikki ilmoitukset, joita voittajamme lähettää meille postitse lahjan vastaanottamisen jälkeen, mutta on totta, että viimeisen viikon viivästymisemme ovat paljon pidempiä, koska olemme hieman ylikuormituneita viesteistä 😉)) Periaatteessa meidän on silti parannettava reaktioaikojamme suuren viestitulvan sattuessa.
Kuten sanoin, uskon Claudie92:n edellisessä viestissä: bugit => SCL:n viestit, jotka räjähtävät => pidempi vastausviive!
Puhumattakaan siitä, että torstai 11.11. oli vapaapäivä, eikä se auta asiaa!
Hyvää peliä kaikille!
Verkko' 🌹🌹
Rakas verkko 🙋
Ei todellakaan siistiä 😈 Kun minulla on jotain sanottavaa, hyvää tai pahaa, en epäröi kertoa sen tiedoksi.
Jos luet PM:si, tiedät tilanteeni, koska annoin itselleni ensimmäisen kerran ottaa sinuun yhteyttä, mutta ei tietenkään sinulta vastausta 🙁n): Totta kai vastaat minulle ottamaan yhteyttä SC:hen 😵 Se on jo tehty tiedoksi 🤡
Voisi olla hyvä isojen sekkien kohdalla lähettää ne jälkikäteen ja antaa meille seurantanumero 😎 Jotta voimme toimia.
Ei siistiä 2loup1 edellinen viestisi... Joskus minulla on vaikeuksia ymmärtää tiettyjä reaktioita. 🙁n): Lyhyesti sanottuna netiri2212, älä huoli, saat vastauksen asiakaspalvelusta ensi viikon alussa!
Asiakaspalvelumme vastausajat ovat olleet poikkeukselliset viimeiset kolme kuukautta, minkä osoittavat kaikki ilmoitukset, joita voittajamme lähettää meille postitse lahjan vastaanottamisen jälkeen, mutta on totta, että viimeisen viikon viivästymisemme ovat paljon pidempiä, koska olemme hieman ylikuormituneita viesteistä 😉)) Periaatteessa meidän on silti parannettava reaktioaikojamme suuren viestitulvan sattuessa.
Kuten sanoin, uskon Claudie92:n edellisessä viestissä: bugit => SCL:n viestit, jotka räjähtävät => pidempi vastausviive!
Puhumattakaan siitä, että torstai 11.11. oli vapaapäivä, eikä se auta asiaa!
Muutama kuukausi MadWin lähetti minulle voitto, p-avain tyylin, jota en saanut. Kun sain, tarkistin lähetyspäivämäärän, joka vastasi sitä, jonka sivusto laittoi seurantavoittooni, mutta postilla kesti 20 päivää toimittaa se minulle 😈😡😈
Mutta ymmärrän sinua 2loup1, muiston ja shekin välissä on jotain syytä huoleen.
Tarjoan sinulle nämä muutamat 🌹🌹🌹, jotta jäät odottamaan.
😎
hei pinkki 🌹🌹
Kiitos 🌹
Jos Mad noudattaa sääntöjään:
🗎 9.3 Palkintojen toimituskulut vastaa Järjestäjä, kaikki muut mahdolliset Lahjaan liittyvät kulut (toteutus-, käyttöönotto-, asennus-, käyttökulut, hallinnolliset muodollisuudet) ja jotka eivät sisälly Lahjan kuvaukseen, jäävät vastuulle. voittaneesta jäsenestä. Palkinnon tai voiton voittaja sitoutuu maksamaan kaikki verot, tullimaksut, sosiaaliturvamaksut tai muut mahdolliset lain mukaan maksettavat oikeudet, jolloin Järjestäjäyhtiö vapautuu kaikesta vastuusta. Jos palkintoa ei voitu lähettää postitse, lahjan tarkat toimitusehdot ilmoitetaan lahjan kuvauksessa tai voittajalle osoitetussa henkilökohtaisessa sähköpostissa. Postilla tai kuriirin välityksellä lähetetyt erät matkustavat vastaanottajan riskillä ja vastuulla. DreamCentury Entertainment Company ei ole vastuussa lähetettyjen palkintojen katoamisesta tai huonontumisesta. DreamCentury Entertainment ei ole vastuussa voittojen ja palkintojen toimituksen viivästymisestä, jos tämä viivästys ei johdu siitä, vaan se johtuu palveluntarjoajasta, jota se käyttää tämän toimituksen suorittamiseen. Sillä ei voi olla sopimusperusteista tai laillista vastuuta toiminnoista, jotka liittyvät palkintojen ja myönnettyjen palkintojen kuljetukseen.
Voimme päätellä, että he eivät välitä kuninkaallisesti 😈😈
Lisäksi vip-timanttiasiakaspäällikkö ei edes kehtaa vastata 😠
Aion saada heiltä vastauksen maanantaina, muuten minulla on hauskaa häiritä heitä 👏👏👏👏
🙁 Hei, en ole saanut vastausta viikkoon ja asia on kiireellinen, koska en ole saanut MadWin lähettämää dvd-soitintani vaikka se on paketti jonka olisi pitänyt saapua jo kauan sitten.toinen lähetys ekalla kerralla MadWin it oliko väärä osoite???? ja siellä näyttää olevan sama asia 🤪
Muutama kuukausi MadWin lähetti minulle voitto, p-avain tyylin, jota en saanut. Kun sain, tarkistin lähetyspäivämäärän, joka vastasi sitä, jonka sivusto laittoi seurantavoittooni, mutta postilla kesti 20 päivää toimittaa se minulle 😈😡😈
Mutta ymmärrän sinua 2loup1, muiston ja shekin välissä on jotain syytä huoleen.
Tarjoan sinulle nämä muutamat 🌹🌹🌹, jotta jäät odottamaan.