Pelaaja webmaster julkaisi viestin 01/02 10:40 MadLotto foorumilla: MadLotto Tekniset kysymykset: info ja seuranta . Vastaa häntä MadLotto ja vaihda muiden pelaajien kanssa
Ilmainen Lottery! Rekisteröidy ja pelaa Free Lottery! 2 tasapeliä päivässä ja 10 000,00 euroa voittoa per tasapeli!
Minulla on ollut oikeus uudelleen muutaman viikon ajan joka päivä sivulla, jossa minua pyydetään vahvistamaan osoitteeni. Olen siksi velvollinen joka päivä vahvistamaan uudelleen, että osoitteeni on oikea. Tämä näkyy vain CadoVillage , ei kahdella muulla sivustolla.
Tic Tac Showcases ovat olleet automaattitilassa useita viikkoja toistaiseksi, kuten jo mainittiin. Muistutan myös, että se ei muuta mitään tulojen suhteen, joten MadWin menee erittäin hyvin!
Hyvät pelit! Verkko'
Kiitos paljon, olin kysynyt uutisia, minulle vastattiin! Eli toistaiseksi se, mikä viittaa, ja lisäksi vahvisti Bijoun viestiin (🌹 se on siskoni etunimi), että meille ilmoitetaan muutama päivä ennen, se on pääasia, minun ei enää tarvitse stressata, jos en mennyt vahvistamaan sanomalla itselleni: "Meidän on mentävä nopeasti, ja jos eilen olisi ollut heidän viimeinen automaattinen päivänsä" Jos meitä varoitetaan kuin loman jälkeen viestillä keskellä sivuston avaussivua, se on täydellinen! hän ei tee juurikaan tyydyttääkseen minua (ja vähän pitääkseen minuakin tyytymättömänä) Juttu näyttää päättyneeltä Kiitos nettisivuillemme 🍸!🙋
Tic Tac Showcases ovat olleet automaattitilassa useita viikkoja toistaiseksi, kuten jo mainittiin. Muistutan myös, että se ei muuta mitään tulojen suhteen, joten MadWin menee erittäin hyvin!
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, on totta, että tällä kertaa siitä tulee todella pitkä, varsinkin kun sinulla ei ole tietoa automaattisten vahvistusten tulevaisuudesta. Kirjoitin asiakaspalveluun ja he vastasivat, että minulle ilmoitetaan muutama päivä ennen automaattisten vahvistusten päättymistä ilmoittamatta minulle mitään päivämääriä.
ehkä olisi tarpeellista, että kaikki tähän järjestelmään tyytymättömät kirjoittavat pienen sanan foorumille. Se saattaa viedä asioita eteenpäin.
samaa mieltä kanssasi, alkaa kestää kauan, ilman uutisia... alamme ihmetellä, eikö MadWin ole kadotuksessa!! Asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa, meillä ei ole uutisia netistä... haista, meistä tuntuisi melkein hylätyiltä!
Verkkovastaavamme oli erittäin ystävällinen avaamaan keskustelun "Tekniset ongelmat: tiedot ja seuranta"🙁y):🙁y): Luin tiedot, mutta hän unohti antaa meille "seurannan" !!!!🙁n):
Milloin tulee uutisia validointiautomaation päättymisestä? Tällä vauhdilla meillä riittää koko vuodeksi. Vaikka se kestää, haluaisimme tietää, joten toivon, että verkkovastaavamme lukee tämän viestin... ja erityisesti seuraa sitä.
Emme voi edes uhata lakolla 😡, se on me, joka jäisi pelien ulkopuolelle 😀, joten olemme tuomittuja odottamaan tietämättämme, se on vaikeaa, vai mitä? Toivon infoa alkuviikosta, kiitos jo etukäteen kaikkien tictaceurien puolesta.😃 🙋🙋
🙋 Milloin automaattiset vahvistukset loppuvat? Ongelmien on täytynyt olla ratkaistu siitä lähtien!!😎Haluaisin vähän nopeammin eteenpäin!! Hyvää iltaa 🍸