Poikani (lempinimi: mickey33) halusi muuttaa hänen sähköpostiosoitteensa vanhentuneeksi, mutta ei ole koskaan saanut (vaikka useasta yrityksestäkin) viestiä aktivoida tilinsä uudelleen. Niinpä hän yritti uudelleen muiden voimassa olevien sähköpostiosoitteiden kanssa (mukaan lukien minun), mutta se ei vieläkään toimi, ja siksi hän ei voi enää käyttää pelejä, koska kirjautumisen jälkeen se on näyttöön tulee sähköpostimuutos! Se on ollut käynnissä useita päiviä eikä mikään viesti ole saapunut ... se on tuskallista olla estetty henkilötietojen muuttaminen ei ole välttämätöntä! Voitteko auttaa häntä ratkaisemaan tämän ongelman? Kiitos jo etukäteen.
poikasi on otettava yhteyttä asiakaspalveluun (linkki on käytettävissä kotisivulla offline-tilassa) ja hänen tiliinsä liittyvä sähköpostiosoite. Valvontakomitea tekee tarvittavat toimenpiteet.