Hei, kysymykseni on hyvin yksinkertainen Halusin tietää, onko normaalia, että en saa enää vähään aikaan koodilla varustettuja uutiskirjeitä?
Hei Dragaons36,
Uutiskirjeissä ilmenneen ongelman vuoksi olemme keskeyttäneet niiden lähettämisen toistaiseksi. Tämä on vain väliaikaista, ja toivomme, että voimme korjata ongelman pian.
Asiakaspalvelun kirjoittaminen antaa meille mahdollisuuden määrittää ongelman laajuuden, voit korvata virheen ja antaa meille mahdollisuuden varmistaa ongelmien / pyyntöjen parempi seuranta.
kiitos vastauksesta, mutta ei, minulla on jotain muuta tekemistä sen lisäksi, että minulla on ystäväni se on huonompi, että hän sai sen klo 23.59, joten hänellä oli yksi minuutti aikaa vahvistaa se uusi peli? Jopa asiakaspalvelu järjestää pelejä nyt sille, joka vahvistaa mahdollisimman pian hänen uutiskirjeensä sydämellisesti
Sain eilen eilen uutiskirjeen klo 20.47, yritin kirjoittaa koodin tällä hetkellä, joka on 19 tuntia, mutta vanhentunut. Tämä tarkoittaa, että näiden koodien voimassaoloaika ei ole 24 tuntia. Tämä ei ole kovin antelias
Hei margot3804,
Olen pahoillani tästä ongelmasta ja kehotan teitä ilmoittamaan siitä asiakaspalveluumme.
Sain eilen uutiskirjeen klo 20.47, yritin syöttää koodin tällä hetkellä, joka on 19 tuntia mutta päättynyt. Tämä tarkoittaa, että näiden koodien voimassaoloaika ei ole 24 tuntia. Se ei ole kovin "antelias"
Hyvää iltaa, saan koodit sisältäviä uutiskirjeitä, mutta koska tänään sain koodin (LE06C) klo 17.17.16 ja haluan, että vahvistettu ca-merkki, että koodi on voimassa vain '' au 16 06 2017 on päivä ennen koodin vastaanottamista, mielestäni se on outoa, voi olla beug ????? kiitos mahdollisesta vastauksesta verkosta tai soittimelta!